Vorming & toerusting

De Vredeskerk participeert in de Commissie Vorming & Toerusting. Deze commissie is samengesteld uit vertegenwoordigers van de Gereformeerde Kerk, De Rooms Katholieke Kerk en de Vredeskerk.

De commissie stelt elk jaar een prachtig en veelzijdig programma samen met lezingen en bezoeken, met medewerking van interessante en bijzondere sprekers.

Deelname aan de activiteiten wordt van harte aanbevolen.

voorblad vorming en toerustig 2023 2024

Programma 2023-2024

U begrijpt dat wij hopen dat alle activiteiten - eventueel in aangepaste vorm - door kunnen gaan en corona geen extra roet in het eten gooit. Ons uitgangspunt is, dat uw en onze veiligheid leidend zijn in deze anderhalve-meter-tijd, waarin we allemaal onze weg moeten vinden. Houdt u de berichten in de kerkbladen in de gaten, waarin we laten weten of en zo ja hoe een activiteit kan plaatsvinden.

De leden van de commissie:

Bea Berends, voorzitter
Edith Schuiling, secretaris

Jolie van Bokhorst, penningmeester
Gerrit van den Berg
Greet van den Boom

Wim Bouwstra
Johan van der Kamp

Secretariaat  adres: Marishof 93, 3862 ZD Nijkerk
telefoon: 033-2457393

De adressen van de kerken waar de meeste activiteiten plaatsvinden:
St. Catharinakerk    Holkerstraat 34 , 3861 CE